torsdag 3 juni 2010

Byggare!

Ja nu har vi hållit på i flera månader känns de som, men nu börjar bitarna äntligen falla på plats! Känns superbra! Behövs fortfarande lite "slipningar" här och där. Innan vi ger oss på nästa projekt!

I morgon kommer min barndomsvän Maritha ner till mig, hon blir den första att se lyan i sitt nya skick! Eller den första överhuvudtaget av mina vänner ifrån Borlänge.

Har även köpt Peace & Love biljetter! Kommer bli kalas även detta år, trots att inte HH spelar, årets tema är frihet!

Gaston växer så det knakar och Texas växer på bredden istället ;) han som alltid varit så smal och fin börjar nu istället få lite "kulmage" kan det bero på åldern? Mitt lilla hjärta fyller snart 5 år!

Varit på spårkurs hos Lotta Linusson, kalskurs! Gaston gjorde en utmärkt insats i spåret och Texas briljerade med sina kunskaper! Älskade hundar!

Snart börjar det även närma sig ett år för mig & Anton! Tiden går fort och allt är toppen!
And i love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar