måndag 1 mars 2010

2 timmar över till annat?!

Vilken skön dag! Önskar dock att jag kunde allt på mitt nya jobb, hatar och inte kunna rutiner osv. men de kommer så småningom. Man kan inte kunna allt i början, men det har gått kalasbra och jag tycker alla har varit jättesnälla! Man kan inte direkt säga att det är samma tempo som jag är van vid, men det brukar tydligen dra på lite nu när sommaren börjar närma sig!

Lite skillnad när man var hemma strax efter 5,.. då hade jag plötsligt helt 2 timmar över till saker!
Slutar jag vid 5 annars brukar jag vara hemma vid 7 tiden,.. det här är underbart! Så här ska det vara! :) Dessa 2 timmar spenderade jag med en promenad med anton och hundarna. Terror är för rolig när han jagar snöbollar, kastar ut dem i djup snö så han får pulsa lite, tar på krafterna! Texas är för smart för sånt.. han väntar tills Gaston kommer tillbaka och ger honom en brottningsmatch då istället, då vinner han! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar