måndag 15 mars 2010

Mycket som har hänt

Över en vecka har det gått sedan jag blev sviken av en väldigt nära person och fortfarande gör det ont. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man kan bete sig så som *** har gjort..
Detta är något jag kommer få leva med resten av livet och något jag aldrig kommer kunna glömma eller förlåta,.. Livet är bra svårt ibland, men vissa val måste man göra för att själv må bättre.
Jag har nu valt att ta avstånd och det gör jag för att jag själv inte orkar bli sviken något mer, det räcker. Att bli sviken gång på gång är inte bra för varken hjärta eller själ,.
Mitt hjärta gick sönder och den bit som nu är trasig kommer aldrig, aldrig att kunna lagas.

Jag får leva med detta för resten av livet och jag hoppas att *** skäms så mycket och att det är därför *** inte ens vågar kontakta mig för att be om ursäkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar